Hvem kender Viggo Marschall

Startet af Preben Gilbert Marschall, 29 Apr 2015 - 14:17

Forrige emne - Næste emne

Preben Gilbert Marschall

Jeg søger en Viggo Marschall, dyrlæge i Tinglev, Sønderjylland,
han er død ca. 1986, det er en P. Christoffersen der har et slægtstræ på MyHeritage som har ham, men jeg ved ikke hvordan jeg kommer i kontakt med vedkommende, uden at skulle betale 9-10 Dallas pr. måned.
Håber der er en anden vej.

Venlig hilsen
Preben G. Marschall

thorkild kanstrup jensen

Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

Preben Gilbert Marschall

Hej Thorkild Kanstrup Jensen
Den kendte ikke, men mange tak for svaret det var super.

Venlig hilsen
Preben G. Marschall

Tim Marschall

Hej Preben
Jeg ser dette indlæg ved et tilfælde - jeg er søn af Viggo Marschall, og kan bekræfte at han døde 26.9.1989. Hvilke informationer søger du konkret - måske jeg kan hjælpe ??
mvh. Tim

Lise Østerberg Bahr

#4
Hej.

har også set Marschall på en svensk hjemmeside, www.Jacobsen1.com mener jeg den hed.


Der var i hvert fald individer fra Haderslev også, hvor jeg selv har slægt Aastrupgaard, Haderslev von Krogh (+ Bahr og von Stemann via Tyskland) via Husby, m.v. Flensburg m.v. (Møllerslægter flere steder i Tyskland også - ad også Wedel Wedelsborg/Meier + Asmussen m.v. og via Norge.

von Krogh slægt Norsk adel - se Gunnar von Krogh s opdateringer fra 1944 Norge ( Oslo).

Se eventuelt de gamle data - via Marquardsen/Marschall og på samme hjemmeside som vores Bahr slægt står på Helmut Martensens hjemmeside, www.adelby.com tryk weiter Zu den Daten, i index - se hvordan de forskellige familier er indgifte.

Se også kortet over adresserne hvor familierne boede -
(naboer og så videre)

Med venlig hilsen
Lise Østerberg Bahr

Lise Østerberg Bahr

Hej.

Se evt. også efter anetavlerne hos Lunn / Krüger / Smith - hvor der kan være info omkring familien ( familierne) også.


Mvh
Lise Østerberg Bahr