Efterlyser familien Wikkelsøe

Startet af bente lindhardt, 30 Apr 2015 - 12:22

Forrige emne - Næste emne

bente lindhardt

Hele familien bor i FT 1925 Øresundsgade 24 C:
enken Ida Camilla Wikkelsøe f 11/4-1886 i Horslunde, Maribo

Ellen Margrethe Wikkelsøe f 4/12-1908 i København

Harry Wikkelsøe f 5/8-1911 i Horne, Svendborg

Alice Wikkelsøe f 22/12-1916 i Davids sogn gifter sig i 1940 med Preben Bille Munksgaard-Nielsen f 22/7-1915 i Randers,og bosætter sig i Randers og får to børn i 1941 og 1943, men børnene er ikke konfimeret i Randers, så de må være flyttet

Lillian Karen Wikkelsøe f 12/2-1921 i København

Hvor bliver de tre andre børn af?

vh
Bente L

Knud Erik Balle

#1
Hej Bente

KTAS telefonbog 1960
Wikkelsø, Harry, kriminalbetjent, Furesø Parkvej 19 (Virum)
http://wiki.ptt-museum.dk/telefonboeger/KTAS/KTAS_1960_fortegnelse/KTAS_1960_NAVN_vall-woeld.pdf
Spalte 5030

KTAS telefonbog 1965
Wikkelsø, Harry, erhvervsvejleder, Furesø Parkvej 19 (Virum)
http://wiki.ptt-museum.dk/telefonboeger/KTAS/KTAS_1965_fortegnelse/KTAS_1965_NAVN_valb-witt.pdf
Spalte 5953

Med venlig hilsen
Knud Erik Balle

bente lindhardt

Tusind tak! Den Harry Wikkelsø har jeg overset, jeg  "forfulgte" den forkerte Wikkelsø/Vikkelsø, som viste sig, at være en anden.

vh
Bente L

bente lindhardt

Desværre fandt jeg ingen konfirmerede børn af Harry Wikkelsøe i Virum sogn, hvor Fursø Parkvej alle ligger.

vh
Bente L

Mette R Francke

Hei

Er noen av de faddere til Alice sin barn ?

Mette
Mette R Francke

bente lindhardt

Lillian Karen Wikkelsøe er fadder til den ældste, men da er hun 20 år og bor stadig hjemme

vh
Bente L

bente lindhardt

Jeg prøver en sidste gang at rykke mit opslag op, da jeg efter megen søgen ikke er kommet videre med familien.

vh
Bente L

Otto Bendixen

Preben Bille Munksgaard Nielsen bliver 15-11-1958 gift med Gunver Holck, formentlig i Randers. Det er hendes 6. ægteskab.
Preben Bille Munksgaard Nielsen må derfor være blevet skilt fra Alice Wikkelsøe før denne dato. Preben Bille Munksgaard Nielsen dør 14-7-1976, men jeg ved ikke hvor.
Han får 4-1-1967 slettet efternavnet Nielsen i Ringkøbing Amt, så han må på dette tidspunkt bo her.
Han er vist nok frimurer.
Kontakt mig på bbxobx@post12.tele.dk for nærmere oplysninger.

Med venlig hilsen

Otto Bendixen

Dorthe Henriksen

Jeg har lige fundet Ellen Margrethe gift med min farfars bror Anders Henriksen.

Ellen Margrethe fik børn, en datter Judy.

Hvis der stadig søges, så giv gerne lyd :-)