Henny Bro Født Algreen Sørensen skilt og gift igen

Startet af Randi Sanne bro Grubbe, 17 Maj 2015 - 22:47

Forrige emne - Næste emne

Randi Sanne bro Grubbe

Min farmor har været gift to gange. Den der er min farfar som hun fik to sønner med men aner ikke hvornår de er blevet skilt ?

og så er der senere med Jørgen Bro som hun blev gift med, men jeg kan ikke se hvor de er blevet gift henne, det eneste jeg kan komme frem til er hvor jeg kan se at min far som 19 årige den  20 april 1970 fik ændre efternavn fra Nielsen til Bro. hvor han den 8 sep 1970 bliver 20 år

Ved ikke om det er den rigtige måde jeg får det gjort på.

PFD vedhæftet fra Legacy (Er i gang med at få styr på mindre detaljer pt)

[vedhæfting slettet af admin]

Bjarne Nielsen

Hej Randi

Først lige et par små, men venlige gode råd. I slægtsforskning er det meget vigtigt, at man er omhyggelig og nøjagtig med data og oplysninger.

Henny blev gift den 29. november 1947 og ikke den 29. september (se opslag 57) Nævn altid opslagsnummer, det gør det meget lettere for dem der vil hjælpe.

Vor Frelser sogn (ret venligst din stavning i Legacy) Horsens hører under Skanderborg Amt og ikke Vejle amt.

Moderens navn er Maren Johanne Jensen. Brug altid pigens ungpige navn. Ellers går der hurtigt "båndsalat" i din anetavle.

Men, hvad er det du konkret søger hjælp til ? Hvis der er flere ting, så list dem op i rækkefølge, således at man kan få et overblik.

Du er velkommen tilbage, så vil jeg da gerne forsøge at hjælpe dig.
MVH
Bjarne Nielsen



Randi Sanne bro Grubbe

Tak så vil jeg lige forsøge at få rettet i tingene inden jeg får videre