Er det ændret til kun adgang for betalende medlemmer.?

Startet af Bruno Nissen, 25 Jul 2015 - 19:15

Forrige emne - Næste emne

Bruno Nissen


Hej

Jeg har tidligere brugt disse sider, og har nu skrevet med moderator, da jeg pludselig ikke kunne finde knappen til nyt emne i  AO, DDA, program- og webproblemer. og nu har jeg pludselig ikke mulighed for at oprette spørgsmål længere.

Jeg har flere gange kunne benytte denne gruppe ,men nu er muligheden ikke længere til rådighed.
Er der blevet lavet om på det så man skal være betalende medlem for at kunne benytte denne gruppe, AO, DDA, program- og webproblemer.???????

Mvh.

Bruno Nissen
Mvh.
Bnissen


Bruno Nissen

Takker for svaret.

Jeg forstår fuld ud agumenterne for det og ærgeligt at der er nogen så skal ødelægge et godt forum, men må også siger at man skal bruge det en hel del hvis der skal betales 240 kr pr. år, måske jeg kommer det til på et andet tidspunkt.
Det vil så siger, at man skal være betalende for at få råd om slægtsforsknings programmer fremover.
Mvh.
Bnissen

Anne Mortensen

Det vil så siger, at man skal være betalende for at få råd om slægtsforsknings programmer fremover.

Denne sætning kan du ikke alvorligt  mene.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Anne Marie Holck

Citat fra: Bruno Nissen [28965] Dato 25 Jul 2015 - 19:58
Takker for svaret.

Jeg forstår fuld ud agumenterne for det og ærgeligt at der er nogen så skal ødelægge et godt forum, men må også siger at man skal bruge det en hel del hvis der skal betales 240 kr pr. år, måske jeg kommer det til på et andet tidspunkt.
Det vil så siger, at man skal være betalende for at få råd om slægtsforsknings programmer fremover.


Hvem tror du, der har betalt indtil videre? Der er ikke noget, der er gratis i denne verden, der er altid nogen, der betaler. Her i forum, er det medlemmerne, der betaler de ca. 250.000 kr., det koster årligt at holde det kørende...

Bruno Nissen

ROLIG ROLIG NU, jeg føler mig næsten overfaldet af de BETALENDE MEDLEMMER HER, er det sådan I tiltaler kommende medlemmer så  er det vist ikke et sted jeg skal meldes ind.

Jeg mente bare at der i forvejen er mange andre ting at betale til og derfor må vælge ind i mellem.

Så fald lige lidt ned på jorden igen. og tag en sukkermad, så tonen kan blive hvad I selv gerne vil have .
I lyder næsten som politikere og skulle tro i fik løn for at skrabe penge ind til jeres egen lommer.

Jeg er og har altid selv tiltalt andre i div,. forum pænt og forventer det samme fra andre, uanset om man er betalende eller ikke betalende.

Hvis noget er gratis, er der nok ikke mange der er frivillig betaler et beløb for en smule hjælp, et par gange om året, og hvis jo så værsgo.

Bemærk at mine sure kommentar KUN er til dem som kom med overnævnte kommentar.
Mvh.
Bnissen

Anne Mortensen

Bemærk at mine sure kommentar KUN er til dem som kom med overnævnte kommentar.

Hold da op - bliv som bruger og få gratis hjælp og lad os slippe for flere kommentarer eller bliv medlem og nyd det.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Tine Susanne Olsen

som medlem ville du også få vores gode medlemsblad
det koster små 70øre om dagen at være medlem af denne forening .
ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Flemming Banzon

Bruno Nissen du må da ikke sette skyld på andre, det var du som var misfornøyt med å måtte betale for et stykke arbeide, som andre har gjort.
Her er mange gode fordel ved å være medlem i DIS. Her som i andre foreninger.
Set deg godt i stolen å tenk før du klager.

Se lyst på livet  ;)

Mvh. Flemming
Reg bruk av BK.

Christian Konstmann Autzen

Kære Bruno

Jeg kan se, at du nu har postet 36 beskeder - og det vil så sige, at du vel stadig er ret ny i slægtsforskningen.

Også jeg har været almindelige bruger på DIS-Danmark's hjemmeside engang, og også dengang fik jeg utrolig god og værdifuld hjælp, og altså som ikke-medlem dengang.

Jeg valgte så på et tidspunkt at blive medlem - egentlig lidt i retning af at kunne betale lidt tilbage (egentlig små penge for et årligt abonnement) samt så også hjælpe andre i deres slægtsforskning. Min slægtsforskning er vel egentlig nu ved at være derhenne, hvor jeg kan lukke lidt ned for min aktivitet (22.000 personnavne i mit kartotek), og det kan så betyde, at jeg på et tidspunkt kan sige, at min tid som medlem kunne rinde ud (hvem ved - om et år eller 2 ?).

Jeg tror egentlig ikke, at der er forskel overhovedet i den hjælp som ydes til spørgende slægtsforskere - om de er medlemmer eller ikke-medlemmer. Du vil derfor roligt kunne fortsætte som ikke-medlem og så få den hjælp som du behøver; at du så ikke kan gøre brug af enkelte dele af hjemmesiden, burde faktisk ikke være et problem for dig; - at du f.eks. ikke kan se oplysninger om diverse slægtsforksningsprogrammer er vel så lille en ting, så det burde ikke kunne bremse dig i din brug af DIS-Danmark's hjemmeside.

Du ønskes god arbejdslyst fremover med din slægt  :)

Mvh
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Jens Eg

Et regnestykke kunne jo måske være på sin plads.

Kontingent 250 kr. pr. år =   68 ØRER pr dag.....og hvad er det lige een cigaret koster ?

68 ører og hvis du bruger  f. eks. 4 timer ved PC er vi nede på 17 ører pr. time

og så er der et blad 4 gange årlig INCL i prisen.    Som fagblad...med fine, belærende artikler

får man ikke indefor andre "brancher/foreninger" sådanne for mindre end mindst 50 kr. stk.

og hvor er vi så henne med  dags/timeprisen.

Og der er jo mange FRISKE hjælpere --- der gør stort gratis arbejde også for "gratisterne/bruger" ikke at

forglemme.

Tak for ordret.!!!