Humlum kirke Skodborg herred Ringkøbing amt 1892-1921 opsslag 39 pos. 9

Startet af Jens Møller Nielsen, 29 Aug 2015 - 21:07

Forrige emne - Næste emne

Jens Møller Nielsen

Kære hjælper. Ifg ovennævnte kirkebog er Alfred Jepsen født d.7 juli 1905 som tvilling med Amalie Dusine Jepsen (hun var det 12.te barn i familien. Begge børn blev bortaborteret, da der moder døde d. 6 aug. 1905. Amalie kom i pleje i Snejbjerg, men det har ikke  været  mulig at finde Alfred. derfor søger jeg om hjælp til at finde ham , eller en ide til hvordan jeg kan finde ham. Mvh. Jens

Else Skovbo Jensen

Hej
Hvis Alfred er bortadopteret og ikke kun har været i pleje, kan han let have skiftet efternavn.
Du kunne prøve at få en efterlysning med på http://www.hammerum-herred.dk/news.php
Måske er der en læser, der kender til historien og kan " genkende" Alfred. Han kan jo dog også være kommet uden for området.

mvh
Else

Jens Møller Nielsen

Kære Else. Tak for tippet og den rigtige stavemåde for bortadopteret. Jeg er ikke medlem af Hammerum herred slægtsforskning. Mvh. Jens

Inger Bødker-Jensen

Kan Alfred Jepsen evt. være fader til nogle af hans søskendes børn? Johanne Marie og Amalie Dusine.
Ved Amalie Dusines Konfirmation, står der hun er i pleje.
Vedr. Hammerum Herred: Det koster ikke noget at være medlem.
Med venlig hilsen
Inger

Jens Møller Nielsen

Kære Inger. Tak for ideen til at søge i event. fadder. Med hensyn til Hammerum har jeg forsøgt at søge ???. Mvh og tak Jens

Inger Bødker-Jensen


Alfred Jepsen
Død: 14. Aug. 1906, Haunstrup, Snejbjerg Sogn
Begr.: 18. Aug. 1906, Snejbjerg Kirkegård
Døsårsag: Lungebetændelse
Plejebarn hos Husmand Jens Kristian Jensen, Haunstrup.

Snejbjerg Kirkebog 1901-1908 opsl.11

Med venlig hilsen
Inger

Jens Møller Nielsen

Kære Inger. Tusind tak for din hjælp, hvordan har du båren dig ad med at finde Alfred , jeg har søgt i mange sogne siden 2008. Du kan måske forstå hvor meget dit fund betyder for mig. Tak og venlig hilsen. Jens