Lise “HAGEN” søges, København 1945

Startet af Svend-Aage Andersen, 01 Sep 2015 - 13:30

Forrige emne - Næste emne

Svend-Aage Andersen

Frank Hagen blev født 21.2.1925 i København- og døde i 30.11.2012 i Los Angeles, blev far til en pige ved navn Lise i 1945 i København.

Er der nogle der kan hjælpe med oplysninger om Lise, som han har oplyst navnet er, dato hvornår hun er født, moderens navn, osv.

Frank er også far til Lone Ulla Hagen i København på Rigshospitalet, navneforandring i 1997 til Lone Gram.
Han blev gift med moderen den 15.4.1950 (borgerlig vielse attest mangler) ved navn Edith Karen Petersen født 28.11.1929.

Frank Hagen emigrerede til USA i 1950.

Alle oplysninger modtages med glæde.
Med venlig hilsen
Svend-Aage Andersen
København K.

Anne Mortensen


https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,24.0.html

Bemærk, at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke bør videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for en sådan oplysning, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Svend-Aage Andersen

Undskyld, det vidste jeg ikke, men det er bestemt helt korrekt, at det ikke oplyses på siden, men hvis der er nogle der sider inde med oplysninger, vil jeg naturligvis gerne have dem på en mail, jeg kan oplyse at Frank Hagen er min halvbroder.
Med venlig hilsen
Svend-Aage Andersen
København K.